underbart

den här helgen har varit den bästa på så himla länge, eller det är faktiskt hela veckan som har varit bra. det mesta med den här veckan i alla fall :D

jag har ridit, massor. barbacka förvisso, men det har varit så himla härligt. har ridit brisk tre gånger och miranda en gång i skogen :) båda har bockat, men jag har suttit kvar :D fast min träningsverk är inte att leka med.. hehe så blir det när man inte har ridit på flera månader.

idag var jag äntligen i märsta och hälsade på min älskade chamir. gud vad jag har saknat honom, han är samma hjärtagull fortfarande, rakad och vacker. fick dessutom sitta lite på honom, och gud vad han var sig lik. liten och smal, som alltid och det kändes rätt ovant men han var så himla mysig :D ska åka och hälsa på mitt hjärta fler gånger, han var ju det som fick med gladast i våras. tänka sig att det var nästan tio månader sedan jag träffade honom, otroligt !

resten utav tiden, alltså den tiden jag inte spenderat i stallet, har jag varit med min underbara pojkvän. det har varit en helt underbar helg, han får mig lycklig. det har varit mycket skratt och bra humör hela helgen, en riktig retsticka är han, men jag är kaxig, så får skylla mig själv (a)

mopparna kom idag oxå, så har åkt lite moppe och får se om jag tar med den ena till skolan eftersom jag har stalltjänst den här veckan, :P i körstallet, det blir nog bra. :) ha det toppen :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0