♥ vår ♥


PÅSKLOV ♥
nu har vårvärmen äntligen kommit, dock lite snö igår men den är ju nästan borta !

Snart blir det farsta med bästevän, och så får vi se om hon hittar en studentklänning, annars blir det stan imorgon ;) hoppas i alla fall att vi har lika fint väder då oxå (aa)

Torsdag blir det kanske ridning och på söndag ska jag till märsta och träffa chamir, :D äntligen ska jag få träffa min busponniii igen ♥

hämtade mopparna igår och det blev en tur i blasket på min pärla, pigg och glad men imorse ville den inte alls. pappa fick igång den när han kom hem, efter sju kickar och då hade jag och syrran stått och kickat i 45 minuter. suck!

ha det bra :) ♥


Kommentarer
Postat av: Nina

håller med, skönt med vädret nu =)

2010-04-06 @ 13:10:12
URL: http://nkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0