mys


Det var en hel månad sedan jag bloggade, har haft en hel del att göra och så har det hänt en massa saker. I torsdags fick vi reda på att Elof, mammas morbror fått sin andra strook på två månader. Det är honom vi ska bo hos när vi åker upp till norrland. Nu mår han bra men det är fortfarande en varningsklocka.

Det är begravning på gammelfarfar nästa lördag, och jag har fixat musik, bilder och ska baka tills dess.. Hela baksidan håller på att göras i ordning eftersom vårat ute spa, bubbelpool, kommer på onsdag.

Jag och Backman har Putte på foder i en månad, och det är riktigt mysigt. Vi red och badade igår, backis hade putte och jag lånade lilla fabian utan jennifer som hade deras andra häst tindra. :) fabbe, är min nya lilla kärlek och gårdagen var så himla mysig, med bra vänner, söta hästar, fika och massa skratt.. ! Fick tänka på något annat en liten stund ! När vi kom tillbaka till stallet gosade vi med fölen, mirakel och charlie, väldigt mysiga och kärleksfulla <3




Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen, :) <3

hoppas ni har ett bra sommarlov, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0