durasellkanin

cassi durasellkaninen,
nu har cassi kommit igång igen, glädjen finns nästan hela tiden i hela kroppen och helt plötsligt får jag nån knäpp och börjar hoppa runt som en jävla tok. nicole skrattar mest åt mig, och hon tycker det är lika roligt varje gång som jag blir alldeles generad, vilket cassi blir ganska ofta.

leendet finns verkligen nu, vill bara att det sista ska lösa sig men allt löser sig nu, eller hur? nu har solen börjat skina ute oxå och snön håller på att försvinna klart att allt löser sig nu när glädjen och sommaren håller på att komma tillbaka :D satt ju till och med ute i solen och åt igår och det var så himla mysigt. önsakr att fler dagar var som dom två senaste tisdagarna har varit !

man kan inte vara glad jämt, men ingen ska få mig att tappa humöret helt igen. det är mycket härligare att vara glad, så nu ska jag sattsa på det :D tummen upp för cassi så får vi se hur länge det fungerar den här gången :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0