härligt

härligt med en dag som denna, :D
solen skiner, och efter skolan bär det av till stan med bästaste coole och underbara helena. var så jävla länge sen det var vi tre. Vi gör varandra glada i alla fall och det är så himla härligt att umgås med helena för hon får både mig och nicole att tänka på en massa annat.       

längtar tills ikväll när vi ska flumma och ha ur trevligt, kan knappt bärga mig. är så himla glad idag, känner mig fnissig och så fort jag tänker tillbaka på lite tidigare idag kommer rodnaden tillbaka. jag vet attdet finns en som vet vad jag menar och hon blir lika glad varje gång jag blir alldeles generad och lycklig. när vi gick ut från datasalen tidigare idag kunde jag inte låta bli att hoppa runt och fnissa som ett litet små barn. älskar verkligen när glädjen finns i hela kroppen och idag är en sån dag. Med en massa leende på läpparna och en massa glädje i hela kroppen.

skulle vilja skrika ut all lycka och visa alla att jag är glad igen, :D cassi är lika knäpp, galen och glad som hon var för väldigt länge sen. men nu när glädjen väl har kommit tillbaka vill jag verkligen itne släppa den, den här gången ska jag hålla fast vid den och integöra misstaget att låta folk ändra på mig. jag är den jag är och antingen duger jag eller så duger jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0