stan

idag var jag, som sagt, i stan med nicole och helena. vi hade sjukt roligt, först letade jag och nicole efter någonstans att äta, sen handlade vi kebab som vi tog med oss och sen mötte vi helena. tillsammans satte vi oss i solen och åt och helena pratade på och det blev direkt en helt annan stämmning och skrattet vart med ens många flera. efter det gick vi runt och pratade och kollade i affärer, till slut hittade vi cubus och jag köpte dom jeansen jag suktat efter i en månad och en tröja till :) bara vettiga saker med andra ord.

sen gick vi vidare till ett fik för tanten ville ha kaffe, medans jag och nicole tog läsk. hon och jag är inte riktgt vuxna ännu. :P vi pratade massor och bestämde att vi verkligen måste ses snart igen, vi trivs så bra tillsammans. vi kom dessutom på att vi är väldigt lika alla tre, svårt att bestämma sig, glada, fnissiga och skrattar åt samma saker. det var så länge sen vi hade så roligt, och jag har verkligen saknat lilla helena. !

nu blir det att plugga, har hästkunskapsprov imorgon, men är så glad och lycklig att jag inte orkar vara nervös eller stressad över det. det löser sig det oxå, :) allt löser sig nu och det är så himla skönt. en del saker behöver lite mer tid än andra, medans andra löser sig direkt.

känner mig som en durasellkanin, hoppar runt och fnissar jätte mycket. ingen som kan gnälla på att jag är bitter i alla fall :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0