sunday

söndag !
det är redan söndag, känns som om någon snodde hela helgen för mig. sov hemma, medans resten utav familjen var på landet. blev inte många timmars sömn, men dom var drömlösa. eller oxå minns jag inte vad jag drömde. :P

imorgon är det måndag, och då har jag bara utvecklingssamtal halv elva, sen får vi se vad lilla jag hittar på. Ska till BVC med liten syster oxå, så blir nog det och sen får jag dessutom pengar imorgon :D blir rik, yes ! inte lika fattig som den här månaden i alla fall..

jag har upptäckt att jag tänker för mycket, har tänkt på det förut men nu ger sig aldrig tankarna. dom bara fortsätter att mala. blir så trött på dom, .. jag kan må hur bra som helst och så låter jag tankarna vandra lite för mycket och humöret sjunker som en sten mot sjöbotten. jag blir trött varje gång, klumpen i magen kommer tillbaka och osäkerheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0