sunshine

Det finns en sak som får mig att må underbart bra och det är:
- min ängel


Kimmo Lundsten som får mig att må så underbart bra, han betyder obeskrivligt mycket för mig och jag litar verkligen på honom. Det finns ingen anledning till att jag skulle tvivla på honom även om tankarna vandrar för långt ibland och gör mig osäker.

Han är min pojkvän, och han gör mig väldigt glad. Han får mig alltid att le och att fnissa även om jag inte vill, fast att jag försöker hålla mig eller är på uselt humör så slutar det alltid med att jag ler och blir glad när jag är med honom. Jag längtar tills jag får krama och pussa på honom igen, just nu saknar jag honom så himla mycket.

Han tog studenten i fredags, och han var så glad och det fick mig att må så himla bra :) Han är värd all lycka han kan få och jag älskar honom verkligen! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0